Tagastamine
Mis saab, kui mulle tundub, et toode on halva kvaliteediga?
Kui kahtlustate, et olete saanud defektse toote, on teil mitu võimalust:
- Kui toote puudusi on võimalik kõrvaldada, võite pöörduda müüja poole.
- Ostetud kaubale on võimalik kohaldada defektsuse tõttu kaotatud väärtusele vastavalt allahindlust.
- Toode on võimalik vahetada identse kvaliteetse toote vastu, välja arvatud juhul, kui toote puudused on väikesed või põhjustatud Teie süül.
- Võite toote tagastada ja kui müüja leiab, et tagastatud tootel on tõepoolest olulisi puudusi, saate toote eest tasutud raha tagasi. Raha tagastamise periood on 14 kalendripäeva alates müüja poolsest toote defektsuse kinnitamisest.
Kõigil juhtudel saadetakse kaubad võimalike kvaliteedipuuduste kontrollimiseks ja tuvastamiseks tootjale ja / või volitatud teenindajale. Ülevaatus võib aega võtta kuni 3 nädalat.
Juhime tähelepanu, et kui olete tarbija, siis vastutab müüja üksnes selliste mittevastavuste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul kauba üleandmisest. Seejuures eeldatakse, et ühe aasta jooksul alates üleandmisest ilmnenud puudused olid olemas asja üleandmise ajal. Kui puudus ilmneb hiljem, olete kohustatud tõendama, et puudus oli olemas asja üleandmise ajal. Kui kaubale kehtib müügigarantii, mis on nimetatud tingimustest soodsam, võib müüja vastutada ka hiljem.
Kutsume teid selle kohta lähemalt lugema tellimistingimused
Soovin tagastada kvaliteetse kauba, mis mulle ei sobinud
Kui kaua võib defektideta toodet tagastada?
Kui te olete Tarbija ning soetasite kauba kompostimine.ee e-poest ning otsustate soetatud eseme ilma põhjuseta tagastada, on Teil võimalik seda teha 14 kalendripäeva jooksul vastavalt ostu-müügieeskirjade tingimustele.
Toote pakend peab olema kahjustamata, kaasas peavad olema kõik autentsed etiketid ja kaitseümbrised ning toode peab välja nägema täpselt selline, nagu see oli kauba soetamisel. Kui olete pakendit kahjustanud, ei ole Teil võimalik 14 päeva möödudes kvaliteetset kaupa tagastada ega raha tagasi saada.
Toode tuleb tagastada originaalpakendis, korrektses ja kahjustamata pakendis ning kokku pandud või kokku üritatud panna kompostrit ei ole võimalik tagastada. Oluline on mainida, et toode ei tohi olla kaotanud oma kaubanduslikku välimust ning see tuleb tagastada samade selle juures olnud osadega, nagu kättesaamisel.
Kutsume teid selle kohta lähemalt lugema tellimistingimused
Millist kaupa ei ole võimalik tagastada?
Kauba kättetoimetamisest alates 14 kalendripäeva kehtiv lepingust taganemise õigus ei kehti võlaõigusseaduse § 53 lõikes 4 sätestatud juhtumitel. Muuhulgas puudub lepingust taganemise õigus juhul, kui:
- Kaup on valmistatud arvestades Tarbija isiklikke vajadusi;
- Kaup on valmistatud Tarbija esitatud tingimuste kohaselt;
Juhime tähelepanu, et kui tagastate 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest ostetud kauba, siis on teil õigus kogu ostuhinna tagastamisele üksnes juhul, kui olete enne tagastamist kauba kasutanud üksnes viisil, mis on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu lubataks seda tavapäraselt teha füüsilises kaupluses. Kui olete kauba kasutanud muul viisil, kui on vaja tavapäraselt asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, vastutate kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Sama kehtib juhul, kui tagastate kahjustatud või hävitatud kauba. Sellisel juhul on müüjal õigus ostusummaga tasaarvestada summa, mis vastab kauba parandamis-, asendamis- või uueväärseks taastamise kuludele või objektiivselt põhjendatud kahjule.
Kutsume teid selle kohta lähemalt lugema tellimistingimused
Kuhu on võimalik kaubad tagastada?
Kaupu on võimalik saata kulleriga. Kui kauba müüjaks on Kompostimine.ee, siis tuleb märkida aadress: Tedremaa tee 25, Jõgisoo, Saue vald, Harjumaa, Eesti. Tagastamisel palun märkida saaja telefoni numbriks: +372 5668 7043 Kauba tagastamisel palume saata ka vastav kiri e-mailile pood@kompostimine.ee, milles on märgitud tagastatavad tooted, tagastamise põhjus ja tagastamisel tekkinud jälgimiskood. Palume teil tooted pakkida selliselt, et need saatmise käigus viga ei saaks. Kui toode on saatmisel kahjustada saanud, ei ole meil võimalik pakkuda lisagarantiid ning võime tasaarvestada toote parandamise või asendamise kulud teile tagastatava ostusummaga. Ostja kannab Kauba tagastamisega seotud otsesed kulud, kui Pooled ei ole kokku leppinud teisiti.